czwartek, 27 września 2007

To nasze ulubione owoce.

Nastolatki Fotki

  • Patrzyła się na nią jak wsuwa swoją rękę w spódnicę. Zamknęła za sobą drzwi i oparła się o nie, ukucnęła. Zobaczyła jak jej nogi rozchylają się i ukazuje się owłosiona cipka. Kobieta zamknęła oczy i Nastolatki Fotki zaczęła się masturbować na jej oczach. Widziała, że ją to podnieca, że jest obserwowana przez nią. Ona leżała na sedesie z rozchylonymi nogami i całą cipą na wierzchu. A ta patrzyła się na to i Nastolatki Fotki masturbowała się coraz to szybciej ręką...
  • Oni chyba to czuli i od razu odwzajemnili jej swoim zainteresowaniem. Nie mogłem wtedy nic Nastolatki Fotki zrobić wyglądałem przy nich cherlawo, tak naprawdę to nawet nie zwracali na mnie uwagi, nie brali mnie serio. Podchodzi i pamietnik nastolatki, prosili moją dziewczynę do tańca bez zmrugniecia okiem, tak jakbym ja nie istniał.
  • Nadszedł dzień ślubu kościół, kwiaty, życzenia, zabawa nic specjalnego co było by ponad przeciętne wesele.Ja tylko cały czas byłem speszony Robertem, nasz świadek wyglądał Nastolatki Fotki jak Herkules ja zaś prezentowałem się przy nim pokracznie, na dobicie któraś z napalonych koleżanek Magdy wykrzyknęła że może świadek nas przeniesie przez próg.
  • Nie przestawała wsuwać paluszków do rozgrzanej cipki i pieścić dłonią brodawek i piersi. Nastolatki Fotki Zaraz zwariuję pomyślała, tak go pragnę - powiedziała na głos. Czemu cię tu nie ma i nie możesz mi kosmetyki dla nastolatek pomóc, chcę to robić z tobą - krzyknęła. Och Boże - pomyślała i zsunęła się głębiej do wody. Czuła, że miss nastolatek, jej ciało zaczyna zalewać ta rozkosz, o której tak bardzo marzyła. Powoli przez ciało zaczynał przelatywać dreszcz zapowiadający spełnienie. Wsunęła palce głębiej i poczuła, że jej ciało zalewało uczucie odrętwienia, podobnego do zemdlenia. Nastolatki Fotki Powoli od podbrzusza w górę czuła się cudownie i nie wiedziała gdzie jest. Czuła go obok siebie.
  • Znałam ten Nastolatki Fotki film na pamięć. Nic dziwnego - to był film z Nim w roli głównej. Oglądałam go tyle razy, że znałam nie tylko dialogi, ale każdy Jego ruch, gest i spojrzenie. Wiem że to Nastolatki Fotki głupie i niepoważne, zwłaszcza u dziewczyny, która właśnie świętuje osiemnastkę, ale nic na to nie poradzę. On Nastolatki Fotki jest rewelacyjny. Linda przy nim to zarozumiały bufon, a Pazura - nieudolny pajac. Zakochałam się po zdjecia nagich nastolatek uszy i pewnie musi upłynąć trochę czasu, zanim się odkocham.
  • Rzuciłam się na Słodką z pazurami, ale Ruda skutecznie mnie powstrzymała - Nastolatki Fotki była wyższa i silniejsza ode mnie. Potem pobiegłam do przedpokoju, żeby wyłączyć korki, ale w połowie drogi przypomniałam sobie o UPS-ie, www nastolatek pl który skutecznie chroni komputer przed brakiem prądu. Kiedy wróciłam, wiadomość już poszła. Z załączonym moim zdjęciem. Przynajmniej wybrały takie, na którym nieźle wyglądam.
  • Stałem znieruchomiały z upokorzenia, wstydu i rozpaczy że ta która kilka godzin temu przysięgała mi wierność teraz klęczy przed tym kulturystą i liże jego ogromnego chuja a co gorsze Nastolatki Fotki chyba za punkt honoru przyjęła połknąć go po same jaja.
  • kolanie, łydce i dalej rozpływała się na podłodze ona też musiała to poczuć bo sięgnęła ręką do uda i nabrała spermy na palce i wepchał sobie do ust tę czynność powtórzyła kilka razy nie przerywając lizania się z Robertem teraz ich usta były gry dla nastolatki oblepione i pełne spermy która jeszcze kilka minut temu wypełniała pochwę mojej żony.
  • Wsadził drugiego i poruszał nimi na zmianę, to było cudowne one rozpychały moją pochwę sprawiając mi przyjemność. Odsunęłam go i kazałam usiąść na krześle. Przysunęłam się do niego i wzięłam do ust jego sterczącego kutasa, byłam tak podniecona, Nastolatki Fotki że nie miałam ochoty na wstępne pieszczoty, tylko na poczucie, jaki jest twardy i sztywny, W strony dla nastolatek, moich ustach czułam, jaki był gorący i cały pulsował. Zaczął powoli wdychać z rozkoszy. Uwielbiam jak wzdycha Nastolatki w szkole i wiem, że jest mu dobrze. Poruszała się coraz to szybciej z ogarniającego mnie podniecenia, już chciała go poczuć w sobie. Podniosłam się i uklęknęłam odwrócona tyłem do niego.
  • Sali bo będzie głupio wyglądało że nie ma obydwu państwa młodych i na to pokiwałem posłusznie. Wesele było w domu weselnym z dwunastoma pokojami do dyspozycji weselników. Oczywiście jeden z nich należał do mnie i mojej świeżo upieczonej żonki w którym to mieliśmy spędzić naszą noc poślubną.
  • Pomału przywykałem do ciemności i rozróżniałem coraz więcej szczegółów. Cicho zacząłem przesuwać się w stronę widzianego z domu okna, gdy wśród innych dźwięków usłyszałem jeden, różniący się od pozostałych: urywany oddech i ciche, tłumione westchnienia kobiety.
  • Jednym z najgorszych dni był dzień w którym Robert wygrał Mistrzostwa Polski w kulturystyce,
  • No, więc kupiłam takie tam zwyczajne rzeczy i oprócz tego kilogram CZEREŚNI. To nasze ulubione owoce. Wróciłam do domu i zabrałam się za przyrządzanie jajecznicy. Może jestem nienormalna, albo staroświecka, albo wcale nie jestem taką feministką jak mi się wydaje (albo nie wiem, na czym polega feminizm), ale lubię robić rano jajeczniczkę dla mojego mężczyzny. Lubię, kiedy mruczy z zadowolenia i mówi mi, że świetnie gotuję, chociaż oboje wiemy, że to nieprawda (no dobra jajecznicę robię niezłą), a w ogóle to gotuję tylko, kiedy ma na to ochotę, no i czasem on robi śniadania, a na obiady chodzimy do barów, a zmywa ten, kto nie gotuje.
  • Co się stało - pomyślała i zobaczyła, że jego członek zaczął nabrzmiewać i stawać się sztywny.
  • Brak komentarzy: